Ми зібрали всю корисну інформацію про умови оформлення замовлень, оплати товарів, повернень та інші важливі аспекти, які можуть бути корисні для вас, в одному місці для вашої зручності.
Додайте товар у кошик, заповніть усі необхідні поля на сторінці оформлення замовлення, оберіть вид доставки та оплати та натисніть на кнопку “Оформити замовлення”. Якщо у вас виникають труднощі при оформленні замовлення на сайті, ви можете зв’язатися з нами за телефонами +38 (063) 252 52 03 +38 (067) 252 52 03 +38 (050) 252 52 03 (щодня з 10:00 до 20:00) або електронною поштою info@thelace.com.ua.
Після оформлення замовлення на сайті, менеджер з обробки замовлень зконтактує з вами для уточнення деталей та проінформує про терміни доставки та інші деталі замовлення. Якщо ви впевнені у своєму замовленні і вам не потрібна додаткова інформація про товар або умови здійснення покупки, ви можете відзначити галочкою поле “Можна не передзвонювати” і ваше замовлення буде відправлено без дзвінка (у разі надання всієї необхідної та точної інформації для здійснення доставки).
Доставка товарів, які є в наявності на складі інтернет-магазину, відбувається в той самий або наступний день. Доставка товарів, які знаходяться на складах фізичних магазинів, може тривати до тижня. Терміни доставки товарів по передзамовленню найкраще уточнювати у відділу підтримки клієнтів.
Ми доставляємо замовлення по Україні за допомогою служби доставки “Нова Пошта”. Ви можете вибрати доставку на відділення , на поштомат або на адресу (аналог класичної кур’єрської доставки). У більшість населених пунктів України доставка здійснюється за 1-2 дні. Вартість доставки – згідно з тарифами служби доставки Нова Пошта.
Міжнародну доставку ми виконуємо за допомогою служб доставки “Укрпошта” та “Нова Пост Інтернешнл”. Середня тривалість доставки по всьому світу: 1-3 тижні. Вартість доставки автоматично розраховується у кошику під час оформлення замовлення.
Київ
ТРЦ Gulliver | Спортивна площа, 1а | Щодня з 10:00 до 22:00
ТРЦ River Mall | вул. Дніпровська набережна, 12 | Щодня з 10:00 до 22:00
Дніпро
ТРЦ Мост-Сіті | вул.Королеви Єлизавети ІІ, 2 | Щодня з 10:00 до 21:00
Одеса
ТРЦ Riviera | Південна дорога, 101А | Щодня з 10:00 до 21:00
Львів
вул. Волошина, 6 | Щодня з 11.00 до 19:00 | Телефон: +38 063 743 20 63
Ви можете здійснити повернення товару протягом 14 днів після покупки/отримання товару. У посилці буде бланк повернення, який потрібно заповнити і вкласти в посилку. Повернення коштів буде здійснено протягом 5 робочих днів після дати отримання посилки з поверненням (не рахуючи дня отримання).
Повернення замовлення відбувається за допомогою послуги «Легке повернення», яка доступна у мобільному застосунку або бізнес-кабінеті в електронній накладній посилки Нової Пошти.
При поверненні міжнародних посилок вартість доставки сплачується клієнтом.
Звертаємо Вашу увагу, що ми перевіряємо повернутий товар на предмет збереження товарного вигляду.
Ви можете повернути товар протягом 14 днів після покупки/отримання товару. У посилки ми вкладаємо бланк повернення, який потрібно заповнити та вкласти у посилку з поверненням. Повернення коштів відбувається протягом 5 робочих днів після дати отримання посилки з поверненням товару.
На обмінний товар потрібно оформити нове замовлення – на сайті, або через відділ підтримки клієнтів будь яким зручним способом (телефони підтримки, Instagram, Telegram).
Повернення замовлення відбувається за допомогою послуги «Легке повернення», яка доступна у мобільному застосунку або бізнес-кабінеті в електронній накладній посилки Нової Пошти.
При поверненні міжнародних посилок вартість доставки сплачується клієнтом.
Звертаємо Вашу увагу, що ми перевіряємо повернутий товар на предмет збереження товарного вигляду.
Доставка Новою Поштою:
Оплата карткою на сайті – платіжні сервіси plata by Mono та LiqPay (підтримують ApplePay, GooglePay)
Оплата на картку ФОП / за реквізитами
Міжнародна доставка:
Оплата карткою на сайті – платіжні сервіси plata by Mono та LiqPay (підтримують ApplePay, GooglePay)
PayPal
У магазинах бренду:
Оплата карткою (термінал)
Оплата готівкою
Місія бренду THE LACE полягає у виробництві одягу, взуття та аксесуарів найвищої якості за прийнятною ціною. Тому наш одяг виробляється на сертифікованих високоякісних швейних виробництвах в Україні.
Всі матеріали (тканини, фурнітура та інші), які ми використовуємо під час виробництва, ретельно відбираються та тестуються. Це необхідно для того, щоб ми могли гарантувати, що наш одяг, взуття та аксесуари є якісними, довговічними та комфортними.
Детальна інформація про склад виробів та рекомендації з догляду за ними наведена на сторінках товарів. Поради щодо догляду за одягом або відповіді на ваші запитання ви завжди можете отримати у нашої служби підтримки клієнтів за телефоном або електронною поштою.
Ви не знайшли відповідь на запитання, що вас цікавить? Будь ласка, зв’яжіться з нами за телефоном або електронною поштою, і ми з радістю відповімо на ваші запитання.