Оновлення розділу SALE: Ціни нижче на 40+ товарів
Оновлення розділу SALE: Ціни нижче на 40+ товарів
Оновлення розділу SALE: Ціни нижче на 40+ товарів
Оновлення розділу SALE: Ціни нижче на 40+ товарів
Оновлення розділу SALE: Ціни нижче на 40+ товарів
Оновлення розділу SALE: Ціни нижче на 40+ товарів
Оновлення розділу SALE: Ціни нижче на 40+ товарів
Оновлення розділу SALE: Ціни нижче на 40+ товарів
Ви можете будь-коли змінити мову та валюту тут

Повернення

Замовлення, оформлені з доставкою Новою Поштою

Послуга Легке повернення від Нової Пошти

Послуга «Легке повернення» доступна у мобільному застосунку або бізнес-кабінеті в електронній накладній посилки.

Щоб скористатися Легким поверненням, вам потрібно:

  1. увійти в мобільний застосунок Нової пошти або бізнес-кабінет.
  2. відкрити «Мої відправлення» та обрати отриману посилку, яку бажаєте повернути.
  3. у розділі «Керувати посилкою» вибрати «Легке повернення».
  4. зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку.
  5. створити нову електронну накладну та відправити товар отримувачу у поштомат, відділення або на адресу.

Детальні умови надання послуги доступні за посиланням: https://novaposhta.ua/lp/.

Якщо посилка із поверненням відправляється іншим чином і потребує оплати послуг з доставки, то вартість доставки повернення буде вирахувана із суми повернення.

У кожному замовленні в пакування вкладено бланк повернення замовлення. Його потрібно заповнити та вкласти в посилку, яку ви відправляєте на повернення. 

Повернення коштів відбувається за наступним принципом:

1. Термін повернення коштів на картку – 5 робочих днів від наступного дня після отримання посилки з
поверненням/обміном товару.
2. Якщо ви оплачували замовлення за допомогою сервісів “plata by Mono” або “LiqPay”, то вам не потрібно вносити персональні дані.
Повернення коштів відбувається також через сервіс “plata by Mono” або “LiqPay” на ту саму картку, з якої була виконана оплата.
Термін повернення коштів через сервіси “plata by Mono” або “LiqPay” – до 7 робочих днів від наступного дня після отримання посилки з поверненням товару.

 

Покупки, здійснені в магазинах мережі The Lace

Ви можете повернути придбані товари протягом 14 днів після покупки. Повернення коштів відбувається тим же шляхом, яким була виконана оплата.

У випадку нестандартних ситуацій, будь ласка, зверніться до менеджерів з підтримки клієнтів будь-яким зручним способом.

Адреси та графік роботи магазинів розміщені на сторінці «КОНТАКТИ».

 

Повернення замовлень з міжнародною доставкою

У замовленні в пакування вкладено бланк повернення замовлення. В цьому бланку вказані інструкції щодо повернення та адреса, на яку потрібно здійснити відправлення товару. Його потрібно заповнити та вкласти в посилку і відправити посилку нам назад. Оплата вартості пересилання товару здійснюється покупцем.

При оформленні повернення обов’язково потрібно вказати, що це повернення товару (таким чином уникається повторне розмитнення повернення) – в іншому випадку вартість розмитнення буде вирахувана із суми повернення.

Обов’язково потрібно повідомити про повернення та надати номер для відстеження посилки, надіславши листа на нашу електронну пошту info@thelace.com.ua

Закрити
Закрити
Увійти
Закрити
Закрити
Увійти
Закрити
Кошик (0)

Cart is empty У кошику немає товарів.




Мова
Валюта
Мова
Зв’язатися з нами