Ви можете будь-коли змінити мову та валюту тут

Повернення

Замовлення, оформлені з доставкою Новою Поштою

Повернення Новою Поштою

У кожному замовленні в пакування вкладено бланк повернення замовлення. В цьому бланку вказані всі умови повернення та адреса, на яку потрібно здійснити відправлення товару. Його потрібно заповнити та вкласти в посилку і відправити посилку нам назад. 

Повернення в магазин

Якщо вам зручніше повернути товар, що був відправлений вам Новою Поштою, у магазин – ви можете це зробити. Заповніть бланк повернення та принесіть товар разом із бланком в магазин. Консультант в магазині допоможе все вірно оформити.

Повернення коштів в обох випадках відбувається за однаковим принципом:

1. Термін повернення коштів на картку – 5 робочих днів від наступного дня після отримання посилки з
поверненням/обміном товару.
2. Якщо ви оплачували замовлення за допомогою сервіса LiqPay, то вам не потрібно вносити персональні дані.
Повернення коштів відбувається також через сервіс LiqPay на ту саму картку, з якої була виконана оплата.
Термін повернення коштів через сервіс LiqPay – до 7 робочих днів від наступного дня після отримання посилки
з поверненням товару.

Повернення замовлень – БЕЗКОШТОВНЕ.

 

Покупки, здійснені в магазинах мережі THE LACE

Ви можете повернути придбані товари протягом 14 днів після покупки. Повернення коштів відбувається тим же шляхом, яким була виконана оплата.

Якщо вам зручніше повернути товар, що був придбаний у магазині THE LACE, за допомогою відправки Новою Поштою – ви можете це зробити. Потрібно вкласти чек в посилку та відправити товар Новою Поштою. Решту деталей краще уточнити у нашого менеджера з підтримки клієнтів будь-яким зручним способом.

Адреси, графік роботи та контактні телефони магазинів розміщені на сторінці «КОНТАКТИ».

 

Повернення замовлень з міжнародною доставкою

У кожному замовленні в пакування вкладено бланк повернення замовлення. В цьому бланку вказані всі умови повернення та адреса, на яку потрібно здійснити відправлення товару. Його потрібно заповнити та вкласти в посилку і відправити посилку нам назад. Оплата вартості пересилання товару здійснюється покупцем.

При оформленні повернення обов’язково потрібно вказати, що це повернення товару (таким чином уникається повторне розмитнення повернення) – в іншому випадку вартість розмитнення буде вирахувана із суми повернення.

Обов’язково потрібно повідомити про повернення та надати номер для відстеження посилки, надіславши листа на нашу електронну пошту info@thelace.com.ua

Закрити
Увійти
Закрити
Закрити
Увійти
Закрити
Кошик (0)

Cart is empty У кошику немає товарів.




Мова
Валюта
Мова
Зв’язатися з нами