Нова колекція: Spring-Summer '24
Нова колекція: Spring-Summer '24
Нова колекція: Spring-Summer '24
Нова колекція: Spring-Summer '24
Нова колекція: Spring-Summer '24
Нова колекція: Spring-Summer '24
Нова колекція: Spring-Summer '24
Нова колекція: Spring-Summer '24
Ви можете будь-коли змінити мову та валюту тут

Питання і відповіді

Ми зібрали всю корисну інформацію про умови оформлення замовлень, оплати товарів, повернень та інші важливі аспекти, які можуть бути корисні для вас, в одному місці для вашої зручності.

Додайте товар у кошик, заповніть усі необхідні поля на сторінці оформлення замовлення, оберіть вид доставки та оплати та натисніть на кнопку “Оформити замовлення”. Якщо у вас виникають труднощі при оформленні замовлення на сайті, ви можете зв’язатися з нами за телефонами +38 (063) 252 52 03 +38 (067) 252 52 03 +38 (050) 252 52 03 (щодня з 10:00 до 22:00) або електронною поштою info@thelace.com.ua. Після оформлення замовлення на сайті, менеджер з обробки замовлень зв’яжеться з вами для уточнення деталей та проінформує вас про терміни доставки та інші деталі замовлення. Якщо ви впевнені у своєму замовленні і вам не потрібна додаткова інформація про товар або умови здійснення покупки, ви можете відзначити галочкою поле “Можна не передзвонювати” і ваше замовлення буде відправлено без дзвінка (у разі надання всієї необхідної та точної інформації для здійснення доставки). Доставка замовлень здійснюється протягом 5 робочих днів із дати оформлення замовлення.

Ми доставляємо замовлення по Україні за допомогою служби доставки “Нова Пошта”. Ви можете вибрати доставку на відділення або на адресу (аналог класичної кур’єрської доставки). У більшість населених пунктів України доставка здійснюється за 1-2 дні. Вартість доставки – згідно з тарифами служби доставки Нова Пошта. Доставка замовлень на суму понад 3500 грн – безкоштовна.

Міжнародну доставку ми виконуємо за допомогою служби доставки “Укрпошта”. Середня тривалість доставки по всьому світу: 2-3 тижні. Вартість доставки автоматично розраховується у кошику під час оформлення замовлення.

Київ

ТРЦ Gulliver | Спортивна площа, 1а | Щодня з 10:00 до 22:00

ТРЦ River Mall | вул. Дніпровська набережна, 12 | Щодня з 10:00 до 22:00

ТРЦ SkyMall | проспект Шухевича, 2Т | Щодня з 10:00 до 22:00

Львів

THE LACE Lviv – вул. Волошина, 6 (ВІДКРИТИ МАПУ)

Графік роботи:

Понеділок – Неділя: 11.00 – 21:00

Телефон: +38 063 743 20 63

Ви можете обміняти товар протягом 14 днів після покупки/отримання товару. У посилки ми вкладаємо бланк обміну, який потрібно заповнити та вкласти у посилку з поверненням. Після отримання товару від вас, ми відправимо вам обмінний товар.

Обмін виконується за наш рахунок, ви нічого не сплачуєте.

*** Звертаємо вашу увагу, що ми перевіряємо повернутий товар щодо збереження товарного вигляду.

Ви можете здійснити повернення товару протягом 14 днів після покупки/отримання товару. У посилці у вас буде бланк повернення, який потрібно заповнити та вкласти у посилку. Повернення коштів буде здійснено протягом 5 робочих днів після дати отримання посилки з поверненням (за винятком дня отримання).

Повернення відбувається за наш рахунок, ви нічого не сплачуєте.

*** Звертаємо вашу увагу на те, що ми перевіряємо повернутий товар щодо збереження товарного вигляду.

Доставка Новою Поштою:

Оплата карткою на сайті – платіжний сервіс LiqPay
Оплата на картку ФОП / за реквізитами
Накладений платіж

Міжнародна доставка:

Оплата карткою на сайті – платіжний сервіс LiqPay
Оплата на картку ФОП / за реквізитами

У магазинах бренду:

Оплата готівкою
Оплата карткою (термінал)

Місія бренду THE LACE полягає у виробництві одягу, взуття та аксесуарів найвищої якості за прийнятною ціною. Тому наш одяг виробляється на сертифікованих високоякісних швейних виробництвах в Україні.

Всі матеріали (тканини, фурнітура та інші), які ми використовуємо під час виробництва, ретельно відбираються та тестуються. Це необхідно для того, щоб ми могли гарантувати, що наш одяг, взуття та аксесуари є якісними, довговічними та комфортними.

Детальна інформація про склад виробів та рекомендації з догляду за ними наведена на сторінках товарів. Поради щодо догляду за одягом або відповіді на ваші запитання ви завжди можете отримати у нашої служби підтримки клієнтів за телефоном або електронною поштою.

Ви не знайшли відповідь на запитання, що вас цікавить? Будь ласка, зв’яжіться з нами за телефоном або електронною поштою, і ми з радістю відповімо на ваші запитання.

Закрити
Увійти
Закрити
Закрити
Увійти
Закрити
Кошик (0)

Cart is empty У кошику немає товарів.




Мова
Валюта
Мова
Зв’язатися з нами